Dag 1 13 juni

13 juni 2016 - Woerden, Nederland

Vanmorgen vroeg zijn we wat later vertrokken dan gepland i.v.m. de buien. Om half 7 werden we uitgezwaaid door Leen! De fietsen zijn zwaar bepakt das ff wennen maar we gaan prima!!

Voor een sanitaire stop konden we op het gemeentehuis in Oudenbosch terecht. een aardige dame bood ons gratis koffie aan.

De reis werd vervolgd maar op de Moerdijkbrug begon het te regenen en niet zo'n klein beetje, drijfnat werden we en de fietstassen waren minder waterdicht als ons was verteld. Maar goed we houden de moed er in en als we net weer droog zijn geworden door de heerlijke zon krijgen we bij Dordrecht een enorme bui op ons dak!

Nadat we overgevaren zijn naar Papendrecht is het leed geleden en genieten we met natte voeten van onze meegebrachte lunch.

Maar gelukkig de rest van de dag blijft het droog en we genieten volop van de prachtige natuur.

Om 15.45 arriveren we veilig bij Pa van Belzen in Woerden. Hij voorziet ons van een heerlijke maaltijd waar we volop van genieten. Na 120 km gefietst te hebben gaat het er goed in. We genieten verder van een rustige avond nadat we natuurlijk wel even de afwas deden!

Tot morgen!!  Dan vertellen we jullie over onze tocht naar Enkhuizen. Welterusten alvast, wij zullen wel slapen!!!!!!!

1. Jorien:
    13 juni 2016
    Succes dames! Fijne week!
  2. Suzy:
    14 juni 2016